Xerrades sobre criptografia i la màquina Enigma a l’ESO i Batxillerat

Els alumnes de 3r d’ESO van assistit dimarts 28 de gener a la xerrada proposada des del seminari de matemàtiques sobre l’origen de la criptografia i les matemàtiques dels codis. Un viatge per la història dels missatges secrets des de l’antiga Grècia fins a la Segona Guerra Mundial.
D’altra banda, els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat van assistir dijous dia 30 de gener a la xerrada “Alan Turing i la màquina Enigma” proposada des del departament de matemàtiques per conèixer la vida i treball d’aquest gran matemàtic tot fent un paral·lelisme amb el desenvolupament de la màquina Enigma.