Reflexionem sobre malalties minoritàries a Batxillerat

Els alumnes de primer de batxillerat A i B van escoltar la xerrada sobre les malalties minoritàries que va oferir la campanya de la 29a Marató de TV3 al nostre Institut el passat 4 de novembre. La xerrada va ser seguida atentament per part de l’alumnat. La conferenciant, psicòloga clínica, va explicar com les persones amb  malalties minoritàries se sentien de vegades rebutjades en els seus ambients. La força de voluntat i la valentia per lluitar contra el rebuig són un exemple de superació per a tots nosaltres.