Visualització del documental Paddling to Alaska a 4t ESO.

Durant el període de confinament, el departament d’educació física ha proposat als seus alumnes de l’ESO fer una tasca setmanal on els alumnes han de gaudir cada setmana d´una pel·lícula i/o documental que podem relacionar amb aspectes de la matèria d’educació física i fer-ne una reflexió posterior.

Un dels documentals proposats ha estat PADDLING TO ALASKA i ha triomfat entre tots els joves espectadors. El palista @raipuigg, un noi tarragoní, un noi normal, com ell es descriu, fa una expedició amb caiac de mar en solitari des de Vancouver (Canadà) fins Alaska durant 95 dies i 2300 Km. Durant tota la travessa, el Rai, viu mil i una aventures que ha captivat i motivat als nostres alumnes a tenir ganes de somiar en els seus futurs projectes.

Us deixem el link d’aquest fantàstic documental per si algú es vol endinsar dins d’aquest bonic projecte.

Documental Rai Puig https://vimeo.com/139289644

Aquí teniu un escrit fet per un alumne de 4t sobre el documental: