Visita-taller al Museu Marítim.

Aquest passat 22 de març l’alumnat de 3r C i D vam visitar el Museu Marítim per tal de realitzar el taller “La construcció de la imatge del món”. El taller es va basar en el treball col·laboratiu dels alumnes, que en petits grups i a partir d’uns objectes proporcionats pel Museu, van anar descobrint varis aspectes de les rutes de navegació en l’època dels grans descobriments geogràfics del s. XV i XVI.

També vam aprofitar per visitar l’exposició “Drassanes i galeres”, a on s’explica la importància de les galeres en el domini de la Corona d’Aragó per la mediterrània. Al final del recorregut vam admirar la rèplica al natural de la Galera Reial, realment impressionant! I per culminar vam pujar al Pailebot Santa Eulàlia, ancorat al port, a dues passes del Museu. Dalt del Pailebot, més d’un i una van fer volar la imaginació, imaginant-se com seria solcar mar enllà!