Visita al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa

Vàrem fer una visita guiada sobre les característiques de la fàbrica on se situa el museu: arquitectura industrial, màquina de vapor, carboneres, xemeneia i les dures condicions laborals dels treballadors( homes, dones i nens)

Una segona visita guiada ens explicava les diferents formes d’energia que ha anat descobrint i aprofitant la humanitat. Des de la força muscular de persones i animals fins a la producció d’energia elèctrica.

L’alumnat també van poder visitar el museu per lliure durant una estona i entreveure algunes exposicions molt interessants: història de l’automòbil, la història de l’ordinador, la història de les missions de l’estació espacial MIR, Innovacions científiques i tècniques fetes per catalans al llarg de la història, etc.

Ha estat un matí molt intens i ens hem quedat amb ganes de tornar-hi!