Visita a l’hort urbà de Can Mestres – 3r ESO

Dijous 24 i dilluns 29 d’octubre els alumnes de 3r van fer una sortida a l’Hort urbà de Can Mestres, situat a la zona franca.  És un espai cedit per l’ajuntament al jubilats del districte en règim de concessió durant 5 anys, temps on poden conrear de manera ecològica el que els hortelans i hortelanes vulguin.

Ha estat una activitat molt interessant per l’alumnat que, guiats per una monitora, van descobrir i aprendre què són les parcel·les i els diferents productes conreats. Els alumnes van convertir-se en periodistes i van investigar quins tipus de cultiu hi trobaven, els insecticides naturals que es fan servir per  acabar amb algunes plagues i per a què servien els bidons que es trobaven a cada parcel·la. Al final van poder gaudir dels animals de granja que tenen en el recinte.
El bon caràcter i la bona disposició dels jubilats, va fer passéssim uns matins  divertits i plens de carinyo amb regals inclosos. Una de les ofrenes més generoses la va rebre un grup de 3r A. Els hi van regalar bulbs de calçot . Quan vam arribar a l’institut les professores Blanca Pallàs i Trini Marin els van plantar seguint les instruccions que els van explicar. Si tot surt bé, tindrem dins de dos mesos una bona collita de calçots.