VISITA A FRANÇA 2024

Dia 1: Els alumnes d’ESO de Francès ja han arribat a Carcassonne. El viatge ha anat molt bé i ara faran la visita al castell.

Ja han arribat a l’alberg de Toulouse després de la visita al castell de Carcassonne. Han tingut un dia genial i tot ha anat molt bé.

Dia 2: L’alumnat de Francès va visitar, juntament amb les professores, la ciutat de Toulouse.

Dia 3: L’últim dia vam dinar galettes i crêpes per motiu del dia de LA CHANDELEUR, que es mengen crêpes. I vam visitar la platja d’Argeles sur Mer on hi havia el camp de refugiats i el cementiri dels republicans espanyols. I per l’últim vam fer una corta visita al poble coster Collioure.