TOURISM WORLD CONGRESS

El dissabte 23 de març amb motiu del dia de les Portes Obertes a ‘Institut Emperador Carles, es va dur a terme el primer Tourism World Congress, com a resultat final del projecte dels alumnes de 2n d’ ESO, “Seeing the world“.

Aquest projecte ha tingut com a llengua vehicular l’anglès i com a tal s’han utilitzat aquelles estructures gramaticals i el vocabulari treballat a classe. A més a més, s’han treballat altres competències com la digital, la tecnològica-informàtica i com no, l’artística.

Els alumnes de segon hi han posat molt d’entusiasme, han fet volar la seva creativitat i originalitat a l’hora de muntar els seus estants d’exposició i han interactuat amb el públic assistent intentant convèncer al client (primer de tot en anglès) de triar el seu producte, és a dir, la destinació que cada alumne havia escollit.

L’afluència de persones visitants ha estat tot un èxit i des d’aquí volem agrair la vostra assistència i el vostre interès davant dels treballs i les explicacions dels alumnes.

Des d’aquí us volem mostrar el procés de realització del projecte. El treball a l’aula d’informàtica, a la classe i les seves exposicions orals. Desitgem que us agradi.