Sortida en bicicleta pel riu Llobregat.

L’alumnat de 1r de Batxillerat professionalitzador (BatxiPro) ha participat en una sortida en bicicleta per la llera del riu Llobregat. Aquesta ha estat una activitat emmarcada en la Setmana  de la Recerca, que enguany està centrada en el tema: Barcelona i la contaminació.

Al llarg del recorregut hem pogut fer medicions de la qualitat de l’aire i de contaminació acústica en diferents punts, com el mirador dels avions, la platja, etc… Aquestes dades podran ser utilitzades en el treball que estan realitzant.

L’alumnat ha pogut gaudir d’un matí assolellat, desplaçant-se amb un vehicle no contaminant per un entorn molt divers (Àrees industrials, agrícoles, humides, xarxes de camins rurals, platja, etc…).