Segell de Qualitat pel projecte de l’Institut Sants

eTwinning

El projecte eTwinning ha estat un èxit per als nostres professors Carlos Izcara i Nuria Serichol! Amb la seva dedicació i esforç, han aconseguit un segell de qualitat per al projecte que han liderat.

Carlos i Nuria han liderat un projecte que ha estat ben valorat per la comunitat educativa. Els alumnes han après a treballar en equip amb companys d’altres països, han millorat el seu nivell d’anglès i han après sobre altres cultures. Els professors, per la seva banda, han après a integrar noves tecnologies a les seves classes i han millorat la seva capacitació professional.

Aquest segell de qualitat és un reconeixement al treball ben fet i a la dedicació de tots els implicats. Enhorabona a Carlos i Nuria per aquesta gran gesta i a tots els alumnes i professors que han participat en aquest projecte. Esperem que aquesta iniciativa continui aportant valor al nostre institut i a la comunitat educativa en general.