SEEING THE WORLD

Seeing the World

New Project of English for 2nd ESO Students

Projecte en anglès dels alumnes de 2n d’ESO sobre viatges arreu del món

L’institut ha iniciat un nou projecte d’Anglès de tres setmanes de durada, anomenat Seeing the World, en què l’alumnat tria una destinació d’arreu del món i prepara tant una presentació oral com  un estand, simulant un Congrés de Turisme.

En el marc d’aquest projecte, els alumnes de 2n van rebre la visita del Sr. Rudolf Volster, que va fer en anglès una presentació brillant sobre un país del món, d’entrada desconegut per a l’alumnat, amb qui va interactuar i connectar  fàcilment i que va haver de descobrir quina era aquesta destinació. Aquesta presentació ha estat el punt d’arrencada per motivar els alumnes i començar a treballar en el projecte.

Els resultats d’aquest projecte s’exhibiran durant la jornada de portes obertes de l’institut, el dissabte 23 de març, a partir de les 12.00. Tant les famílies de l’alumnat de 2n d’ESO com el públic en general estan convidats a visitar l’exposició. Entrada lliure.