Resum de la diada de Sant Jordi que va ser tot un èxit.

Tot i les circumstàncies que ens envolten podem dir que la Diada de Sant Jordi, d’enguany, va ser tot un èxit.

Volem donar novament les gràcies a les famílies que van contribuir a que l’intercanvi de llibres, que enguany es va portar a terme per primera vegada a l’institut, tingués tan d’èxit.
Feia goig la gran parada de llibres i encara més goig veure com els alumnes s’interessaven per agafar-ne de nous. Els llibres són una gran riquesa que cal promoure entre els nostres alumnes.

També volem agrair tota la implicació voluntària dels alumnes de l’ADAEC que van fer tot això possible, recollint els llibres a l’hora de pati i també fent les roses de llaminadura. A més van estar a les parades venent i controlant que tot sortís bé durant tota la diada.

L’any vinent hi tornarem!!!!!
Però la peça estrella d’aquest any ha estat la bossa exclusiva de l’institut creada per la nostra companya i professora d’art Teresa López a qui també volem donar les gràcies per tot l’esforç realitzat. Disseny d’estampació  que va treballar amb els seus alumnes amb excel·lents resultats.