Projecte Geo-Hort a 2n d’ESO

L’hort és un espai educatiu més del centre i és l’escenari del Projecte GeoHort que estan realitzant un grup d’alumnes de 2n d’ESO.  A partir d’una qüestió relacionada amb el nostre hort  els alumnes han hagut de fer hipòtesis, establir relacions amb aprenentatges existents, resoldre problemes, raonar i justificar les seves propostes i tot des d’un enfocament inclusiu i cooperatiu.

El projecte l’estan construint els propis alumnes a partir dels dubtes i interessos que van sorgint a mida que van resolent les qüestions inicials. La primera fase s’ha centrat en La mesura de l’hort.

Podeu veure un vídeo aquí del projecte.