Projecte Cazadores de mitos a 4t ESO

El dia 6 d’octubre els alumnes de 4t ESO de l’àrea de Ciències van participar en aquest taller on van aprendre com funciona el mètode científic i els conceptes clau com “efecte placebo”, “grup control” o la diferència entre correlació i casualitat amb l’objectiu.
El projecte, patrocinat pel FECYT, està destinat a combatre entre els estudiants alguns dels factors com la confiança en les pseudociències, amb l’objectiu final de fomentar el pensament crític entre la joventut. El taller va despertar l’interès dels alumnes, que van participar activament i van seguir atentament les explicacions.