Presentació dels audiovisuals sobre feminisme al SES Comas i Solà

El dilluns 16 de Desembre els nostres alumnes de 4rt.B van anar a l’SES Comas i Solà, de Trinitat Vella, per fer un intercanvi d’experiències sobre els curtmetratges que havien realitzat ambdós centres l’any passat.

Després de la reproducció visual de tots els vídeos, que van ser  molt ben acollits, cada grup en va explicar les diferents característiques. A l’acte es van concedir entrevistes a RNE i a la cadena de televisió , BTV. Els alumnes van gaudir de la trobada i van poder veure la varietat de temàtiques presentades entorn d’un mateix tema, el Feminisme. Us deixem unes imatges!

Aquí us deixem l’enllaç d’una notícia publicada a la premsa local del barri de Sants sobre el curtmetratge “Lo que callamos” realitzat pels alumnes d’un dels grups. La bona feina dels nostres alumnes ha obtingut els seus fruits!

L’Institut Emperador Carles reivindica un canvi feminista