Presentació del projecte “Creadors en Residència”

Durant aquest curs un grup d’alumnes de 2n d’ESO dins la matèria de Llengua castellana i Literatura participa en el programa “Creadors en Residència”.
A través d’aquest programa els alumnes intervenen en el procés de creació d’una obra de teatre, escrita i dirigida per la dramaturga Marilia Samper, a partir de les aportacions que fan els alumnes en cadascuna de les sessions setmanals que tenen lloc al teatre de l’Institut.
A finals de maig els alumnes pujaran a l’escenari de la sala Beckett, on tindrà lloc la representació de l’obra.

Per tal de donar a conèixer el programa a l’equip docent d’aquests alumnes, ens vam reunir recentment tots els que hi participem.
Els alumnes van pujar a l’escenari del nostre teatre on van explicar la seva experiència personal i van interpretar una escena titulada “Acoso”.
Va ser tot un èxit!