POETITZA’T amb els alumnes de 2n de batxillerat

Aquest dimecres dia 26 de gener, els alumnes de 2n de batxillerat hem fet un taller sobre poesia amb el poeta Josep Pedrals i l´escriptor David Castillo.

Han fet un recital-espectacle obert i comentat sobre poesia des de les epopeies clàssiques fins al rap.

A partir de lectures, presentades amb gràcia i sal, ens han mostrat suggeriments diversos que ens serviran per fer els nostres poemes de la vida social, els jocs o la intimitat.

Ens ho hem passat molt bé i ens han animat a presentar-nos  als premis de poesia de la Fundació Serra i dels Jocs Florals, entre altres….