Matí d’assaig al Teatre Lliure

Els alumnes de l’optativa de teatre de 4art  de l’ ESO  estan immersos de ple al projecte Escena Pilot 2021-2022.  Aquest programa de creació col·lectiva,  organitzat  pel Teatre Lliure, i l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona,    els hi està oferint la possibilitat  de tenir una experiència teatral significativa en contacte amb un entorn professional i amb companys i professorat d’altres quatre instituts de la ciutat.  Els alumnes estan aprenent  i gaudint molt en la creació d’aquest espectable.

Aquesta setmana han conegut els companys dels altres instituts implicats en el projecte i han ocupat diversos espais del Teatre Lliure de Montjuïc amb els primers assajos conjunts  dels “seus rituals”. Els assajos van acabar en uns balls espontanis molt divertits.