L’Empe al Poliorama amb el projecte Cançons d’aigua d’Ut Música.

L’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre ha participat en el projecte de la cantata Cançons d’aigua de Sergi Salinas que es va  interpretar l’1 de juny  al teatre Poliorama. En aquest concert hi van participar cinc escoles i instituts de Barcelona acompanyats pel conjunt instrumental El Projectil. Més de tres-cents adolescents  van cantar i posar moviment a la història de cinc fonts antigues de Barcelona i ens van fer viatjar en el temps per Santa Maria del Mar, l’Hospital de la Santa Creu, la Catedral, Sant Just  i La plaça del Padró.
Quina nova experiència col·lectiva!