L’alimentació saludable en l’etapa escolar.

El curs 2018-2019, hem posat en marxa el menjador. Ha calgut reconvertir espais per als nous usos, dotar-los de les instal·lacions necessàries i contractar una empresa, VALORS,  que és l’encarregada de proporcionar el servei de càtering.

Des del primer dia de classes, al voltant d’uns 120 alumnes els dilluns i dimarts, i un nombre més reduït la resta de dies,  estan fent ús del servei.  Les primeres impressions són molt satisfactòries.

Les famílies reben, al seu correu electrònic , informació dels menús programats, la qual cosa els permet complementar i planificar els àpats a casa.

Ara cal que tots contribuïm  a fer de l’alimentació en l’etapa escolar, un procés tan present en les nostres vides, un hàbit saludable  per satisfer totes les nostres necessitats nutricionals per tal de desenvolupar el creixement  físic i mental.

Us recomanem  la consulta de la guia L’alimentació saludable en l’etapa escolar publicada per l’Agència de Salut Pública de Catalunya i que compta amb el consens de nombroses institucions vinculades amb l’àmbit alimentari.

En la guia,també hi trobareu informació sobre altres aspectes relacionats amb l’alimentació: recomanacions per a una alimentació saludable, sobre seguretat i higiene en l’alimentació, reducció del malbaratament d’aliments o la conveniència de complementar l’alimentació amb la pràctica de l’activitat física.

A partir d’ara, trobareu tota la informació sobre el menjador en el menú lateral dret de la pàgina d’inici.