La Globalització influeix la nostra fauna? Xerrada a 2n de Batxillerat

Els alumnes de 2n de batxillerat van assistir a la xerrada “la Globalització influeix la nostra fauna?”

El tema s’emmarca dins del projecte les Universitats van a l’institut .Aquestes xerrades són fruit d’una iniciativa que engloba diferents facultats de la Universitat de Barcelona i que té com a objectiu que els nostres alumnes comparteixin el seu coneixement amb alumnes de secundària o batxillerat i puguin discutir sobre temes d’interès i actualitat. D’aquesta manera aproximem dues institucions tan importants per a la societat, com ara l’institut i la universitat.

Van venir a l’activitat 3 alumnes de Ciències ambientals i van presentar, amb l’ajut de mitjans audiovisuals i material in vivo, les espècies invasores més importants en aquest moment a Catalunya, i en general a tota la conca mediterrània. Els alumnes van observar atentament com era la tortuga de Florida (una de les espècies més agressives per la nostra fauna), el cranc blau (que també és una exquisidesa gastronòmica) i alguns dels insectes més perjudicials. La xerrada va finalitzar amb un kahoot amb què els alumnes van poder demostrar els coneixements adquirits.