La ciència oculta a casa.

Avui els alumnes de 2n ESO han gaudit d’ un taller amb productes de supermercat o drogueria a càrrec de Manuel Belmonte.

No ha estat un taller de ciència sinó sobre la ciència que el propi alumnat està utilitzant cada dia, a cada moment i en qualsevol lloc del seu entorn. Per tant, la finalitat del taller no és fer ciència, sinó acostar-los la ciència que s’explica a classe i demostrar que ja la utilitzen, que l’han estat utilitzant des que eren nadons.

S’han realitzat un seguit d’experiments i demostracions sorprenents però, alhora, habituals en el seu dia a dia. El fet de ser propers i familiars i que els sorprenguin fa que l’alumnat reconegui en ells la ciència que se li explica a classe.