Intercanvi de llibres per Sant Jordi.

Des del dilluns 28 de març podeu portar els llibres per intercanviar el dia de Sant Jordi. Hi haurà alumnes de l’ADAEC a les 11, hora d’esbarjo, per recollir-los. Teniu temps fins els 22 d’abril inclòs.
L’any passat per Sant Jordi vam engegar una iniciativa nova “L’intercanvi de llibres”Degut al gran èxit que va tenir, enguany volem continuar fent-ho.

Volem animar als nostres alumnes que portin llibres de casa, aquells que fa temps no llegiu, aquells que no heu llegit mai, aquell repetit, els que penseu a algú altre li farà gràcia, etc i que els portin al institut durant aquesta setmana i principis de la que ve perquè tinguem temps de posar-los en quarentena, desinfectar-los i classificar-los.
Tots aquells que hagin portat un llibre tindran l’oportunitat el dia de Sant Jordi d’agafar un altre llibre i endur-se’l a casa.
D’aquest manera fomentem en els alumnes la passió per la lectura, aprenen a tenir cura dels llibres i a reutilitzar-los. Els hi donem una nova vida. Un llibre és un tresor i ara més que mai, en aquests temps tant envoltats de tecnologies, que millor que un llibre per desconectar i adquirir un bon hàbit: La lectura. I com no, aprendre a estimar els llibres.

Així doncs, una vegada més us demanem la col·laboració perquè animeu els vostres fills/es a portar llibres i els ajudeu a triar aquells que voleu intercanviar. Poden ser de tots els gèneres i estils, i de qualsevol membre de la família, de totes les edats. Tots els llibres tenen el seu valor.
“FEM DE SANT JORDI UN DIA BEN ESPECIAL, UN DIA PLE DE LLIBRES”