Intercanvi amb Holanda

Els nostres alumnes han participat en un intercanvi amb alumnes holandesos.

Entrevista radiofònica: estada a Holanda 2016

El dissabte 23 de març (Sant Jordi!!!), el periodista Kike Fernández, al programa RÀDIOESCOLA de Sants3Ràdio, va fer una interessant entrevista a tres alumnes de l’Institut: Daniel Inglada, Lídia Giner i Míriam Ferrando (4t d’ESO), per tal de xerrar sobre la seva inoblidable experiència de l’intercanvi escolar amb alumnat d’Holanda. Es tracta d’una activitat que es realitza conjuntament amb l’INS Lluis Vives i que al nostre Institut organitza la professora Rose Plana.

Podeu escoltar el programa sencer aquí. El programa, que ja és el nº 149!!!!.és molt agradable d’escoltar i passa el temps volant!!!. A aquest programa també es parla de la Mostra de Treballs de Recerca del Districte.