Intercanvi amb Holanda 2019

Ja ha arribat el moment tan esperat pels alumnes de 4t d’ESO que participaven en l’intercanvi amb Holanda. Després de rebre els alumnes del Cals College de Nieuwegein, al mes de novembre a Barcelona i de conèixer-los en persona, el 27 de març els nostres alumnes viatjaven cap a Holanda. Allà han tingut l’oportunitat de visitar Àmsterdam, i poder veure les obres de Van Gogh i del Rijks Museum, a part de recórrer la ciutat. Han caminat pels carrers d’Utrecht, descobrint les seves peculiaritats i han pujat a la seva torre més alta, 465 escales, el Dom, des d’on es pot contemplar les vistes de la ciutat. I no podem oblidar-nos, és clar, de totes les activitats que han fet dins i fora del Cals College.

Ha estat una setmana molt intensa plena de bons moments per recordar.

Aquí en teniu un petit reportatge, espero que us agradi.