Festival de Nadal 2019

Com cada any per aquestes dates a l’institut hem realitzat el festival de Nadal, amb els alumnes de l’optativa de ball en anglès “Do you want to dance?” com a protagonistes.

Els altres protagonistes han estat un grup d’alumnes de 2n d’ESO que han cantat la cançó Quan somrius.

El festival ha estat tot un èxit!

Agraïm a la Rose, professora d’anglès i organitzadora del festival pel seu treball. Igualment,  una menció especial a l’exalumne Manhoh Tang per la seva dedicació voluntària. Gràcies a ells i als alumnes que han participat, el festival ha estat tot un èxit.

Més tard, s’ha fet el sorteig de la panera de Nadal, valorada en 112 euros, que han organitzat els alumnes de 4t per l’esquiada. Aprofitem per dir que el guanyador ha estat el número 0104. Enhorabona i gràcies per la participació.