Entrevista al programa “Som Clima” de Radio La Marina

El passat dimecres 22 de gener ens han entrevistat en el programa “Som Clima” de Radio La Marina FM (102.5 FM / www.lamarina.cat/endirecte).

El Carlos, la Nea i el David, acompanyats per les professores Amara Castro i Trini Marín han explicat el projecte Hort-3R del centre que s’inclou dins del programa Escoles + Sostenibles.

L’hort del nostre centre ja té 7 anys i cada curs creix una mica més i s’enriqueix amb més participants. Aquest espai ens permet treballar el compromís cap a actituds més sostenibles, el treball en equip cap a un objectiu conjunt, la cultura de l’esforç i la cerca de solucions per superar dificultats. A més, l’hort és un espai d’aprenentatge curricular en diverses matèries i projectes i un bon recurs per relaxar-se amb activitats constructives.

Esteu tots i totes convidats a participar-hi!

Podeu escoltar el programa sencer a l’enllaç https://www.ivoox.com/46917653 (les aportacions del nostre institut a partir del minut 11:49).