Entrega de taps a la FCPC (Fundació Catalana de Paràlisi Cerebral)

El passat dilluns 7 de juny vam anar a portar els taps que els nostres alumnes havien estat recollint aquest darrer trimestre per ajudar a la Fundació Catalana de Paràlisis Cerebral.
Tot i que aquest any no hem pogut anar amb els alumnes per la Covid, hem pogut saludar a la cap de projecte Crijalva Rodrigues, qui va venir a l’institut a fer unes xerrades i explicar què feien amb els taps que recollíem.
Volem donar les gràcies tant als alumnes com a les famílies que s’han implicat en aquest projecte solidari.
L’any que ve hi tornarem!!!!!!