Emprenedoria 3r d’ESO: Visita a Paraigües Miró

El 27 de gener de 2020 vam anar els alumnes de l’optativa Emprenedoria, de 3r d’ESO, a Paraigües Miró. És l’única botiga de tot Espanya que ven paraigües fabricats per ells mateixos al propi local. Només fan paraigües que no es pleguen, però, per encàrrec, el poden fer a mida.
Antigament a Paraigües Miró hi treballaven unes quantes persones, però actualment només queden la mare i la filla, però la filla ja no fa paraigües sinó bosses i moneders.
Vam aprendre com es fa un paraigües, pas a pas. I en vam fer un!
Ens va atendre la mestressa del negoci, que és l’única que encara fa paraigües. Va ser molt simpàtica i va connectar de seguida amb els alumnes.
A part d’aprendre sobre els paraigües, economia i empresa, que en vam parlar molt, la nostra amfitriona ens va donar uns quants consells per a la vida, que els alumnes van acceptar i agrair.