L’alumnat de 1er d’ESO dissenya i tria la postal de nadal del centre

Els alumnes de 1er d’ESO han dissenyat a l’aula de Visual i Plàstica diferents postals de nadal. El següent pas serà triar, d’entre les millors, la que serà la postal de nadal del centre.

Els alumnes han treballat  observant les obres de pintors, il·lustradors i dissenyadors gràfics que utilitzen els plans com a mitjà d’expressió per poder realitzar la seva pròpia composició amb plans orgànics o geomètrics. El tema és el fred i la tècnica emprada és el collage de plans opac, transparents i/o translúcids. Han posat en pràctica la interrelació entre els plans que s’ha observat a l’aula.

Tria la postal de Nadal del nostre Institut!

L’alumnat de 1r d’ESO decidirà amb els seu vot quina serà la postal de Nadal del curs 2019-2020 del nostre Institut. Hauran de votar una de les 9 postals seleccionades de entre tots els treballs del pla lliurats a l’aula de visual i plàstica. La postal més votada serà l’escollida.

La professora de dibuix ha seleccionat 9 treballs dels alumnes de 1r d’ESO per ser votats com a postal de Nadal del nostre institut l’any escolar 2019-20, que són els que podeu veure a continuació.