Els alls, de l’hort a la taula

Els alumnes de l’aula d’acollida de l’Institut han treballat a partir del projecte de l’hort tot el procés que es segueix des de la preparació del sòl per plantar alls, l’època de l’any més adequada, com fer-ho, el tipus de reg i l’adob fins al moment de la collita i el procediment a seguir.

Com a resultat del treball realitzat al llarg de tot el curs, els alumnes han fet la primera collita d’alls i han elaborat una recepta amb aquesta hortalissa com a ingredient principal. El premi final ha estat una experiència molt positiva per a tots i un boníssim pa d’all per compartir.

Veure vídeo: Ells alls: de l’hort a la taula