Punt Verd Mòbil Escolar

El Punt Verd Mòbil Escolar és un servei gratuït a disposició de tots els centres educatius de Barcelona, en el què s’ofereix la visita d’un camió al propi centre, per recollir selectivament els residus valoritzables i especials generats al centre educatiu (o els que es puguin portar des de casa, per les famílies dels alumnes). Paral·lelament a la tasca de recollida de residus especials, és una eina educativa, ja que són els propis alumnes els que acudeixen a lliurar els residus.

El dimarts 28 de gener a la tarda va venir al nostre institut i els alumnes de 2n ESO van fer l’activitat. Vam aprofitar per reciclar especialment molts aparells informàtic antiquats.