Educació Visual i Plàstica: treballem el punt i el clarobscur a 1er ESO

Els alumnes de 1r d’ESO a l’aula de visual i plàstica han treballat el punt. Han conegut moviments artístics com el neoimpressionisme i artistes que treballen amb els punts com a part essencial del seu llenguatge com per exemple Vassili Kandinski o Yayoi Kusama.

Es tracta de fer una composició amb punts intentant aconseguir la sensació de volum mitjançant el procediment del clarobscur. Si es vol dibuixar una zona d’ombra els punts s´han de fer més grans i uns a prop dels altres. Si es tracta d’una zona de llum els punts tenen mida inferior  i queden més disgregats.

La temàtica és lliure i d’aquesta manera l’alumnat pot mostra dels seus interessos personals.

N’han sortit molt bons treballs, com podeu veure en el vídeo.