Donació de sang. 19 febrer 16-20h. Institut Sants

Des de les matèries de Biologia i Geologia i Biomedicina, l’alumnat de 1r d’ESO A i B, així com el de 1r de Batxillerat PAU i PRO, amb el suport de 2n d’ESO, ha decidit organitzar una jornada de donació de sang que se celebrarà el 19 de febrer de 2024. Cada grup d’estudiants ha assumit responsabilitats específiques de la següent manera:

• L’alumnat de 1r de Batxillerat PAU ha establert contacte amb el Banc de sang i teixits, que ens ha brindat l’oportunitat de dur a terme aquesta activitat al nostre centre, acompanyada d’una xerrada informativa.

• L’alumnat de 2n d’ESO ha promocionat la donació a través de la ràdio de l’institut. S’han gravat diverses falques i s’ha fet una entrevista a l’alumnat de 1r d’ESO.

• L’alumnat del Batxillerat PRO promocionarà la campanya a través del centre per tal d’aconseguir el major nombre de donants possible.

• L’alumnat de 1r d’ESO A ha estat entrevistat a la ràdio per explicar la importància de la donació de sang; i el de 1r ESO B s’encarrega de l’encartellada fora de l’institut.

• L’alumnat de la resta de nivells i grups han proposat uns quants cartells que, posteriorment, s’han votat per decidir-ne la versió definitiva.

• A més, l’alumnat participarà activament en el dia de la campanya i distribuirà obsequis com a agraïment després de la donació.

Us podeu inscriure en aquest enllaç per reservar lloc el dia de la donació.

Esperem veure-us-hi a totes el dia 19 de febrer!!!