Digital exchange Catalan – Dutch

Great successful kick-off
El passat dilluns vam engegar l’intercanvi amb el Cals College de Nieuwegein, Netherland. Malgrat les circumstàncies que ens envolten, hem pensat que tot i que no podem viatjar i realitzar l’intercanvi amb Holanda com fèiem cada any, podíem fer un intercanvi digital. Els nostres alumnes poden conèixer i relacionar-se amb alumnes holandesos i qui sap si algun dia podran anar o venir i conèixer personalment.

De moment l’exchange està ple de reptes, challenges i proves que tant els nostres alumnes com els seus han de superar .
Amb ells coneixeran els costums de cada país, les rutines diàries, el menjar i la llengua pròpia entre altres i practicar l’anglès oral i escrit.
Cal dir que els nostres alumnes que s’han apuntat a aquesta nova aventura digital dilluns estaven molt entusiasmats i contents.