Criquet a 3r d’ESO.

El dimarts 9 de febrer els alumnes de 3r d’ESO van anar a jugar a criquet al CEM La Mar Bella. Una sortida organitzada pel departament d’educació física juntament amb el programa d’activitats escolars de Barcelona. Els alumnes s’ho van passar molt bé i van conèixer més a fons aquest esport típic de la zona del Pakistan i la Índia, entre altres. Alguns dels alumnes han aconseguit trobar un equip on practicar aquest esport a les seves hores extraescolars o caps de setmana. El departament d’educació física té com a objectiu inculcar la pràctica esportiva diària als alumnes i gràcies a aquestes sortides es facilita conèixer diferents entitats on poder practicar esports potser no tant coneguts.