Consum: estudi de productes

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO ha analitzat les característiques de diferents productes alimentaris segons els tipus d’establiment (botiga tradicional, supermercat, centre comercial, etc) , la ubicació del producte dins l’establiment i la informació que proporciona l’etiquetatge en cada un dels seus apartats. S’han analitzat menjars i begudes variats i s’han presentat els resultats a la resta de la classe. L‘activitat ha evidenciat les estratègies que segueixen els establiments comercials per augmentar les vendes, la quantitat de substàncies que incorporen els diferents productes (no sempre conegudes) i que cal llegir la informació que proporcionen els envasos. En acabar la feina, la tria de productes al gust dels alumnes, ha permès un final de classe diferent amb la degustació dels aliments prèviament estudiats.