Breus escrits i reflexions sobre la visita del grup PAWN GANG

A mi m’ha agradat molt coneixe’ls en persona, ja que porto molt de temps escoltant-los i m’encanten les seves cançons i els temes dels que parlen.
Crec que han estat simpàtics i assequibles a l’hora de respondre les preguntes, a més d’explicar amb claredat i tranquil.litat.

Gabriele Fella

Va estar bé saber en què s’inspiraven i com feien les seves composicions, saber si realment era així com viuen la seva vida.
Són persones amables i per res del món uns incults o irrespectuosos … com la gent acostuma a pensar dels cantants de rap o trap, només pel tipus de música.
Carla Muñoz

He après que la vida d’alguns cantants de trap no és fàcil, nascuts en barris pobres sense recursos. I que fer música no és molt difícil o car, només amb un programa d’edició i un micro ja pots començar a crear la teva cançó.
Marina Solà

Em va agradar molt que expliquessin i poguéssim escoltar la diferència entre autotune i sense, d’on venia el nom del grup, quines eren les seves aspiracions, els seus ídols …
Ens van situar en l’origen i la vida dels cantants de trap. Ens van explicar que alguns d’ells si que han tingut una vida difícil a nivell familiar i econòmic, però d’altres no, i ho exageren en les seves lletres.
Ens van animar a ser músics.
Irune Garcia

Els cantants que van venir van ser alegres i motivadors, ens van animar a ser creatius. Això em va agradar.
Ens van donar un parell d’indicacions per començar a crear la nostra música amb l’ordinador.
Martina Herrero

A mi, el trap no em desagrada, tot i que prefereixo el rap. El tema de les lletres tracta sobre les drogues i els diners, i encara que és una parodia els textos em resulten desagradables.
Pau Torrescusa

El trap té un ritme senzill i repetitiu i unes lletres que sempre tracten els mateixos temes.
Valoro l’esforç dels integrants del grup per crear la música i els videoclips. I haver après programes de creació musical i edició de la veu.

Joana Solà