Barcelona Dibuixa. Retrats del nostre institut.

L’Ajuntament de Barcelona i el museu Picasso convoquen la festa del dibuix als instituts i a les escoles de Barcelona. Volem aprofitar aquesta oportunitat per reflexionar mitjançant el dibuix i fer un retrat del nostre Institut.

El primer que vam fer és intentar donar resposta a la pregunta: Què és per a tu l’Emperador Carles? Un edifici, un lloc per compartir, experimentar i créixer, una porta al coneixement, la possibilitat d’un futur millor, fer amics, música, tecnologia, química, literatura…

Cada alumne/a plasma amb una imatge la seva resposta de manera que la resta de membres de l’Institut entenguin què vol dir. Poden utilitza el 5è full de l’ agenda com a suport. La tècnica és lliure; es pot retallar, enganxar, dibuixar i pintar amb qualsevol material.

Els dibuixos-pensaments s’exposen per reflexionar entre tots i totes que és per a nosaltres el nostre Institut.

Departament de Dibuix