Amenitzem amb ball i alegria els avis del barri!

Els integrants de Do you want to dance? tornen a l’acció aquest nadal i actuen al Casal de Gent Gran de Sants, situat al carrer Violant d’Hongria Reina d’Aragó 135. L’objectiu era amenitzar el dinar de Nadal dels avis i interactuar amb ells.
L’activitat ha estat tot un èxit ja que els alumnes han compartit una bona estona amb la gent gran del barri. També han pogut veure el treball que fan els voluntaris al casal.

Amb la seva alegria i energia han aconseguit que els avis passessin una bona estona.

Des d’aquí volem agrair a tots aquest nois i noies per la seva implicació i entusiasme per fer-los feliços.

Els alumnes van sortir molt contents perquè no s’esperaven el petit obsequi que els avis els hi havien preparat: aquests paquet de galetes de Nadal fetes per ells.
Moltes gràcies avis!