Alumnes de 4t presenten els audiovisuals creats el curs passat al Consell de Dones del districte.

El dimecres 30 d’Octubre alguns alumnes de 4t van presentar al Consell de Dones del districte de Sants, els audiovisuals sobre “Discriminació i violència de gènere” que havien realitzat el passat curs a l’assignatura de Cultura i Valors.
L’acte fou presidit per la consellera del Districte i l’alumnat va explicar la seva experiència tot veient un dels quatre curts. Va  tenir molt d´èxit entre la audiència d’una cinquantena de persones. Els vídeos són penjats a la xarxa perquè tothom en pugui gaudir.