Alumnat voluntari de 3r d’ESO col•labora amb ASPACE

Diumenge 28 d’octubre un grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’INS Emperador Carles, acompanyats per professorat d’Educació Física, van participar com a voluntaris en el Cros de Sants. La tasca va consistir a col•laborar amb l’associació ASPACE (entitat sense ànim de lucre que atén persones afectades per paràlisi cerebral) per tal d’ajudar nois i noies amb discapacitat a completar la cursa adaptada de 800 m.
Prèviament, el dimecres 24, corredors i acompanyants s’havien conegut i van concretar la tasca a realitzar.
Malauradament, el dia del cros va aixecar-se plujós. Va caldre valorar les dificultats que per als corredors d’ASPACE podia comportar. Alguns van decidir no participar-hi. Malgrat tot, el voluntariat de l’institut en va acompanyar d’altres que van completar la cursa.
Per a tots els voluntaris va resultar molt satisfactori contribuir al foment de l’esport entre les persones discapacitades.

Podeu trobar més informació de l’activitat a la pàgina d’ASPACE.