Alumnat de 4t ESO visita la Model.

Les i els alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO hem anat de visita a la històrica presó de La Model ubicada al barri de Sants. Aquesta presó va tancar l’any 2017 i ara es pot visitar, així que hem aprofitat per fer un projecte de fotografia.

El resultat del projecte és força bo, per les fotografies que van fer els alumnes i, sobretot, per l’experiència de la visita i per poder dedicar diverses classes a tractar el tema de la repercussió de la presó a les persones i en concret de la Model i la seva importància històrica i al barri.

Hem fet una petita exposició a l’institut amb algunes de les fotografies.