Actuació del grup de Teatre Musical a ExpresSA’NTS.

Els participants en l’activitat extraescolar de Teatre Musical de l’Institut Emperador Carles han presentat una mostra de l’actuació que estan preparant per al final de curs dins de la programació de ExpresSA’NTS.

ExpresSA’NTS es tracta d’una activitat artística inclusiva impulsada pel Secretariat d’Entitats de Sants, Hostafrancs i la Bordeta on qualsevol ciutadà o ciutadana pot expressar-se utilitzant nous llenguatges d’expressió artística.

L’objectiu és oferir un espai de trobada, expressió, creació i participació de forma innovadora i creativa on es trenqui la barrera que separa la ciutadania amb l’art, convertint les persones en subjecte d’expressió i creativitat.

Alumnes i exalumnes de l’Institut Emperador Carles porten quatre anys realitzant l’activitat extraescolar de Teatre Musical. Consisteix en preparar actuacions de dansa per Nadal, per carnaval i rematar la feina a final de curs amb la presentació d’un musical. Els últims anys han representat El Rei Lleó, Moulin Rouge i Hairspray. Aquest curs viatgen cap als anys 50 amb la representació de l’obra Grease. A l’ ExpresSA’NTS van presentar una mostra de les coreografies en preparació.