Activitats pels dies de confinament

Benvolgudes famílies i alumnes,

Estem treballant per poder oferir un lloc centralitzat on es puguin visualitzar les tasques encomanades pel professorat per a aquests dies de confinament.

Ja està disponible en aquest enllaç, Accés al Moodle “Tasques durant el confinament”

Els alumnes que no recordin el seu usuari i contrasenya de Moodle podran entrar com a VISITANTS i fer les diferents activitats recomanades però no podran trametre les tasques per aquest mitjà. Podeu demanar el vostre usuari i contrasenya de Moodle en aquest enllaç

Però, MOLT IMPORTANT, els alumnes que ja tenen usuari i contrasenya han de inscriure’s en el seu curs per poder trametre els exercicis.

Per què?

Per exemple:

Una noia que cursa 2n d’ESO al grup C, entra a “Tasques durant el confinament”, després entra a 2n d’ESO i dins d’aquesta categoria entra a 2n C.

Visualitza tot el curs normalment, però, a l’hora de trametre un fitxer que li han demanat des d’una assignatura no pot fer-ho, perquè no hi ha cap lloc on ficar-lo.

Això passa perquè no està inscrita al curs, malgrat ha entrat amb les seves claus, usuària i contrasenya.

Com fer la inscripció al curs?

Has de fer el següent:

Baixar una mica dins el curs i a l’esquerra veuràs el seguent:

Aquí pots clicar a Inscriu-me i després al final de la llista de professors i professores trobaràs

i ja podràs penjar els exercicis !!!

Per últim, aquí teniu tambè, una altre vegada, l’enllaç a les tasques centralitzades:

Accés al Moodle “Tasques durant el confinament”

Ànims !!!