“A project for a world without plastic”

Un grup d’alumnes de primer de Batxillerat (de la matèria English Business) estan participant en una competició d’un projecte a nivell europeu per millorar la vida dels ciutadans de la Unió Europea (UE).

Així, han realitzat un vídeo per conscienciar la població sobre las conseqüències dels residus plàstics i han presentat dues propostes per reduir el seu impacte en el món.

Fem una crida perquè voteu el vídeo dels nostres alumnes, ja que els tres vídeos més votats obtindran un premi de la UE, que consistirà en un viatge al Parlament Europeu.

A project for a world without plàstic. Passos a seguir