4th Tourism World Congress

Enguany a la jornada de portes obertes hem pogut celebrar el 4th Tourism World Congress amb un gran èxit de visitants a qui els va agradar molt aquest projecte.

Aquest és el 4t any que fem aquest projecte a 2n de l’ESO, dins l’assignatura d’anglès, un projecte en què els alumnes han de crear la seva pròpia agència de viatge, triar una destinació i a partir d’aquí desenvolupar tot un seguit d’activitats que culminarà en l’exposició dels seus treballs en el Tourism World Congress.

Des de la recerca digital, el treball en equip, la situació geogràfica, l’exposició oral , l’elaboració d’un power point, la realització de fulletons, tríptics, pamphlets, a la creativitat per fer un expositor. En aquest projecte tot en llengua anglesa, no només aprenen anglès sinó que entren en joc diverses competències; la digital, la social, l’ artística i la cultural.

Desitgem que gaudiu tant com ho han fet els nostres alumnes.