100tífiques: dones i ciència.

L’11 de febrer els alumnes de 1r de Batxillerat A van participar amb molt d’interès a la tercera edició de l’esdeveniment #100tífiques. L’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, tot fomentant accions conjuntes entre científiques d’acadèmia i d’empresa .En aquesta ocasió els alumnes van participar en una vídeo conferència amb Laura Alejo Pérez dels laboratoris Menarini. Ella els hi va explicar la seva experiència personal, que la va determinar a seguir una carrera científica i com era el seu dia a dia en l’empresa i com compaginava la seva feina i la seva vida personal.

Els alumnes van estar molt interessats i van participar, malgrat les dificultats, amb la conferenciant.

#100tífiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.