Tutoria 1r ESO : triem els nostres drets i deures

Els nois i noies de 1r N han reflexionat durant tres sessions de tutoria sobre els drets i deures que tenen com a alumnes de l’institut.

El treball ha estat molt enriquidor i així ens ho expliquen els alumnes:

Primer vam fer una pluja d’idees (cadascú va pensar en cinc drets i cinc deures), després vam posar-les en comú en grup i vam escollir un dret i un deure. Al final vam exposar-los en públic i vam fer una votació.

Inam , Iris, Gisela, Iaroslav,  Muhammad i Shaharodze

Primer vam pensar drets i deures individualment i els vam posar en comú amb el grup. Després vam escollir un dret i un deure i els vam explicar als altres grups. Al final, de tots els grups, van sortir dos drets i dos deures de la classe.

Noa, Marc, Anely, Alejandra, Yasmín, Manoel, Luan i Flor

Aquí us deixem un recull de fotografies de les tres sessions de tutoria:

I aquest és el resultat de la feina: