L’Empe estrena “El monstre al laberint” al Teatre del Liceu

L’alumnat de Música de 4t C del nostre centre ha participat en el projecte de l’òpera El monstre al laberint de Jonathan Dove, que s’ha estrenat al Gran Teatre del Liceu. Alumnes de Visual i Plàstica d’altres cursos han confeccionat mostres visuals que es van projectar durant la funció.

Ha estat un viatge col·lectiu al mite clàssic de Teseu i el laberint, mitjançant el cant, la música i el moviment escènic, una experiència artística per vèncer el monstre (les nostres pors) i aconseguir un somni (la llibertat).

La participació en aquesta òpera ha posat els nostres alumnes en contacte amb els d’altres instituts, i també amb estudiants de música, directores i directors de cor, d’orquestra, d’escena, de moviment, amb solistes vocals, actors, sastres, modistes, tècnics de partitura, de so i de llum, regidors… Junts han compartit l’aprenentatge, l’esforç, l’empatia per les causes nobles i l’emoció creativa de l’art, i a més han debutat al Liceu.

Una vivència fascinant, inoblidable.